Skolens historie

Elever arbeider i klasserom. (Foto: Heidi M. Skjebstad)

Dette er en mellomtittel

Bymiljøetaten bekrefter at Tier, Bolt og Voi vant elsparkesykkel-anbudet i Oslo kommune.

Totalt 14 søkte på anbudet, deriblant den norske aktøren Ryde.

Det var Dagens Næringsliv som først omtalte saken.

Dette er en mellomtittel

mellomtitler

header3

IMG_5119_v2.jpg

Les mer på Oslo kommunes nettsider

Testblokk

– Vi er takknemlige for tilliten fra kommunen. Vi har lovet mye til de norske byene, og ser frem til å levere på våre løfter. Gjennom lokale samarbeid, utvikling av parkeringsløsninger og innføring av vår helt nye elsparkesykkelmodell skal vi bidra til å gjøre Oslo til en trygg og tilgjengelig by enten du ferdes på hjul eller til fots, sier nordensjef i Voi, Christina Moe Gjerde i en uttalelse.